Day!

Hejhej!
Sooorreeej för att jag inte vart så aktiv!
Men sista dagarna på lovet och vill ta det lugnt!
 Har bara slappat hemma idag,så skönt!
Kollat på massa videos och webbat med Malin!
Ville också till cheer camp... Men aja, denna sommar sker det!
 
Jag fick ganska så bra betyg förra terminen, eller ja, jag vet ju inte precis vad ''bra betyg'' är.
Jag fick ganska bra betyg enligt min klass,men usch. Tänker inte ens berätta mina poäng.
Jag ska höja mina betyg till 207,5 MINST denna termin! Och det är ju inte ens mycket eglentligen...
Men ska satsa nu som aldrig förut!! Ska lära mig 1000 flickisar på raken och ha bästa betygen!
Många säger ju att det är ''7an och nedåt man ska ta det lugnt'' men 
det är ju i där all basic information kommer ifrån!
Man man inte grunden kommer man ju inte kunna lära sig något.
Åh, har så svårt med geografi och Matte..., usch.
Vill inte, vill bara göra ett enkelt prov och *poff* så är terminen och ens betyg klara.
Men jag ska lyckas i livet, jag vill lyckas i livet.
Kan inte alltid luta mig bak och tro att mamma ska sköta allt.
En dag måste jag flytta ut, skaffa jobb och kunna försörja mig.
Nu tycker ni säkert att jag förhastar mig, tycker jag också men jag blir så
mycket bättre på något när jag har ett mål.
Hoppas ni har haft ett bra lov!
Snart kan jag ju bära min favorit väst! Woho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0