2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yeees, 
 
Hur har ditt 2012 varit? Super! Efter sommarn har jag lärt mig maaassa, ända till sommarn var det nog den bästa tiden i mitt liv, tre gånger i veckan med de raraste människorna jag lärt känna, no words for my love.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Man hoppas ju alltid, ska satsa som aldrig förut när det gäller skolan men jag tränar 3 gånger i veckan så ganska svårt att få ''plugg-tiden''. Ska också sats på cheer, alltid satsat men alltid när jag haft ett mål så arbetar jag hårdare, det har jag nu.
 
Blev du kär i år? Nä, har enkelt för att få snabba crushes men inte en lång förälskelse.
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? När mitt lag vann RM Guld och MVP! (tror det var 18 maj).
 
Vad är din största framgång 2012? Jag var på cheer summer camp i somras och utvecklades sjukt mycket som topp i a-nivå för att jag aldrig byggt i den nivån och att jag lärt mig mer avancerad gymnastik. 7an har också gått ricktigt bra för mig!
 
Bästa köpet? Måste nog vara min stickade turkosa uggs! Och mina ny beställda Jimmy choo uggs! Love!
 
Vad spenderade du mest pengar på? Foooood och kläder!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Call me maybe och Glad you came, Domino.
 
 Vem har du umgåts med mest? Daisieees (mitt gamla lag) och Sara nog!
 
Bästa minnet från 2012? RM Guld och MVP och cheer summer camp!
 
Har du haft ett förhållande under 2012? Nej, har ett förhållande med cheerleading.
 
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? 
 
Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat mer, lyckades bra i skolan fast jag lägger alltid för höga krav på mig själv.
 
 Vad önskar du att du gjort mindre? Vart ganska nöjd med 2012, tror inte jag önskar jag gjort något mindre.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Var hemma ensam eftersom mamma och systern jobbade, öppnade mina presenter och skypade med bästavännen Hannah, och så solade jag på balkongen med hunden i famnen medans jag läste en bok.
 
Vad fick dig att må bra? Laget, när man kom till hallen så släppte man all drama och alla problem, en person som fick mig att skratta hela tiden var nog Calle (Sandra) min allra bästavän. Kommer aldrig glömma bort sommarn med henne.
 
Vem saknade du? Efter sommarn saknade jag Malin, Calle och Ida. Ida saknade jag så sjukt mycket eftersom vi inte träffades så ofta, kanske bara små hälsningar och derp grimasher på fredagar. Calle och Malin är en av mina närmsta vänner, går inte längre i samma lag som de så inte kunnat träffa de lika ofta, de har gjort detta år olikt från något annat.
 
 De bästa nya människorna du träffade? Ida och nya laget.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Njut mer! Strax går du i åttan. Sluta vara så bekrymrad och stressad! Börja ses mer med dina nära och kära, njuuuuuuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0